دست رد پلیس قزوین به رشوه میلیونی 

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: قاچاقچی اقلام خوراکی با پرداخت رشوه ۲۰ میلیون تومانی تقاضای چشم پوشی از بزه خود را داشت که به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: یک گروه از ماموران حین گشت زنی در آزاد راه قزوین-زنجان به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: راننده که بدون توجه به دستور ایست ماموران قصد متواری شدن از محل را داشت در تعقیب و گریز صورت گرفته متوقف و در بازرسی از خودرو وی مقادیر قابل توجهی اقلام خوراکی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبت گمرکی بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: در ادامه متهم که توفیقی در فرار از دست پلیس بدست نیاورده بود، با پیشنهاد مبلغ ۲۰ میلیون تومان وجه نقد شامل ارز خارجی و وجه رایج کشور تقاضای چشم پوشی ماموران از بزه خود را می‌کند.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه ماموران بدون توجه به درخواست متهم ضمن تنظیم صورتجلسه، مبلغ ارائه شده را ضمیمه پرونده کرده و به مراجع قضائی تحویل می‌دهند، یادآور شد: صحت عمل و پاکدستی کارکنان پلیس اصلی‌ترین سرمایه این دستگاه خدمت رسان در پیشبرد اهداف سازمانی و ارائه خدمات به مردم است.

برچسب ها: رد رشوه ، پلیس قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.